vineri, 4 noiembrie 2016

ice td-Pentru a salva trenul un scaun - fără rezerve

 Ca urmare inaugurarea cu succes a Intercity-Express sistem în 1991 și ordinul de a dezvolta ICE 2 , în 1994 ,DB a început planurile de a actualiza serviciile pe distanțe lungi , folosind linii convenționale, cu un nivel deconfort ridicat lângă standardul ICE și mai mari viteze, cu înclinare mai multe unități electrice pentru a înlocui locomotiva-tras InterCity (IC) și Interregio trenuri (IR). DB atribuit numele IC T la proiect, cu "T" în picioare pentru Triebzug (unitate multiplă). Această dezvoltare a dus la T ICE .
Mai târziu, Deutsche Bahn a văzut , de asemenea , necesitatea unui nou tren similare pe rutele sale neelectrificate, și a început TIC-VT proiect, cu "VT" în picioare pentru Verbrennungstriebwagen ( cu ardere interna masina cu motor).
Deutsche Bahn a urmărit dezvoltarea ICE 3 , IC T și proiectele TIC-VT în paralel. Trenurile împărtășesc un concept general styling, cel mai vizibil o secțiune de lounge în mașini din față , cu o priveliste la piesele, fiind separate doar printr - un perete de sticlă din cabina conducătorului auto. Punct de vedere tehnic, trenurile au o mulțime de componente și aspectul tehnic, precum și conceptul de tracțiune distribuite : în contrast cu ICE 1 șiICE 2 desene sau modele, noile unități au fost planificate nu cu Powerheads, dar cu motoare prin pardoseală periferice, pentru pentru a reduce sarcina pe osie (destul de important pentru înclinarea trenurilor) și creșterea efortului de tracțiune.
Pentru TIC-VT, o configurație cu patru mașini a fost ales, fără o mașină restaurant, în caz contrar, Deutsche Bahn vizează un aspect comun și cea mai mare generalitatea tehnic posibil cu IC T. Chiar și posibilitatea de cuplare împreună un tren electric și diesel și opera acestora în comun a fost să fie furnizate.

                    http://www.focus.de/reisen/bahn/gemuetlich-bahnfahren-so-ergattern-sie-im-zug-immer-einen-sitzplatz-auch-ohne-reservierung_id_6142910.html                     



DBAG Class 605 , cunoscut sub numele de TD ICE este un mare viteză diesel cu mai multe unități (DMU) tren, în serviciul cu Deutsche Bahn și DSB .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu